Kostol Najsvätejšej Trojice
Kostol začali stavať v roku 1734 a vysvätený bol o štyri roky nato, 18. mája 1738. Vznik kostola pravdepodobne úzko súvisel s evanjelizačnými aktivitami ostrihomského arcibiskupa a uhorského prímasa Imricha Esterházyho. Stavebná dispozícia kostola zachováva tradičnú kresťanskú schému, ktorou je východo-západná orientácia budovy. K svätyni sa z juhu pripája krídlo farskej budovy, ktoré je jednoposchodové a bolo postavené v 19. storočí na mieste prízemnej sakristie. Priestor, ktorý zvierajú obe krídla stavby, tvorí dvor, ktorý je ohradený nízkym múrom so šindľovým zastrešením. Z vonkajšej strany je sprístupnený bráničkou ohraničenou nízkymi podstavcami, ktoré nesú sochy svätého Jána Nepomuckého a svätého Floriána po oboch stranách. Kamenný kríž s Ukrižovaním sa nachádza vo dvore. Mohutný štít s volútami, nad ktorými umiestnili kamenné píniové šišky na malých podstavcoch zakončujú južné priečelie fary. Na pomerne jednoduchej stavbe kostola si získa pozornosť návštevníkov hlavne západné priečelie s hlavným vchodom. Zvislo je ukončené atikou a tympanómom. Kostol završuje štvorhranná vežička so zvonicou, ktorá má umiestnené hodiny na všetkých stranách. Priečelie, ktoré je po stranách hlavného chodu obsahuje dve niky, v ktorých sa nachádzajú dve sochy – socha sv. Mikuláša – patróna lodníkov a sochu sv. Floriána – patróna hasičov. Interiér kostola je skromne vybavený. Pozostáva z jednoloďového priestoru, malého presbytéria a orgánovej empory. V presbytériu sa nachádza hlavný oltár, ktorý tvorí iba oltárny stôl a za ním, na stene je umiestnená plastika Najsvätejšej Trojice. Kamenné sochy ochrancov proti moru, dvoch patrónov – sv. Rocha a Sebestiána sa nachádzajú po stranách oltárneho stola. Socha Panny Márie na ľavej strane a socha Ježiša Krista na pravej strane sú umiestnené na víťaznom oblúku v nikách. Ďalej sa tu nachádza aj mramorová krstiteľnica, tubernákulum s dierkami, ktoré sú vyzdobené motívom monštrancie. Na južnom múre možno vidieť obraz ktorý zachytáva sv. Cyrila a Metoda – slovanských vierozvestcov.
Nie je známa prítomnosť relikvie